I´ll never forget you - Part 3 New Home




Vi hade kommit halvvägs till Landvetter och vi satt i bilen och skrattade ihjäl oss. Det är sjukt kul att ha en bror som är jätte bög eller vad man nu ska säga det. Han är verkligen tjejig och rolig att umgås med.
"So what is the first thing you'll do when you get to London?"
Jag kollade på Julie som kollade på elsa som kollade på mig och sa vi "Shoping!!!!" Josh började skratta och så sa han "Wish I could join you!" som sagt... Tjejig.
"Do so, that would be so fun!"
Sa jag och log mot honom.
"Nah, I don't know how my old friends should react. "
"You want me to tell 'em?"
"Do so, and tell me!"
"Sure, no problem!"

Resten av bilresan varade med  massor av skämt och mycket skratt. Och när vi kom fram till Landvetter gick vi in till flygplatsen och började med att lämna in väskorna för att sedan kunna växla våra sista lösa svenska pengar till engelska pounds. Till sist sa vi hejdå till Jack.
"I'll see you soon, right?" frågade jag honom.
"I hope so! It's gonna be the same normall boring life as befor."
"I'm gonna mis you bro! And try to be a little bit meen to Alisha from me, key?"
"Sure, anything for you El!"
Jag gav honom en sista kram för att sen gå igenom säkerhetskontrollen.

En halvtimma satt vi i väntesalen till flyget. Eller Julie och Elsa satt ner medan jag gick omkring som en jag vet inte vad och försökte att lugna ner mig själv.
"Hur är det med dig?" frågade Julie.
"Okej tror jag, eller jag vet inte. Hatar att flyga!" sa jag snabbt samtidigt som jag gick runt i cirklar.
“Det kommer gå bra, promise” sa Elsa och log.

"Vi ska gå ut till planet nu Ellen" sa Julie efter en liten stund. Jag nickade till och av någon konstig anledning så lugnade jag ner mig.
Jag sov mest under resan på planet medans både Elsa och Julie spelade spel på min mobil (;o) Men en timma senare var vi framme på flygplatsen i London så vi steg av flyget och gick för att hämta våra väskor.
"Vad är klockan?" frågade Julie när vi väntade på att taxin till vårat nya hus skulle komma. Jag kollade på min klocka och sa "Halv fyra" men direkt när jag sa det kom jag på tidskillnaden och sa "Just kidding halv tre"  hon skrattade till och sa "Okej"
Vi såg taxin komma närmre och närmre och tillsist parkerade den framför oss. Chauffören klev ut ur förarsätet och la in våra väskor i bakluckan. Jag och Elsa hoppade sedan in i baksätet och Julie klev in i fram och berättade för taxigubben om vart vi skulle.

Zayns Point of View
Jag satt och kollade ut igenom mitt fönster och kollade på Josh’s gamla hus. Saknar den mannen asso, han var riktigt skön. Till skillnad från hans fjortis till syster, idiot. Hennes fel att de flyttade men men, hoppas att han har det bra borta i Sverige. Jag tog fram min mobil, tog fram hans nummer och skickade ett sms till honom 'Hi bro, gonna come over here soon? :)' jag la ner mobilen i fickan igen och kollade ut igenom fönstret igen. Nu såg jag tre tjejer som klev ut ur en taxi som tog fram varsin väska ur bakluckan och gick mot Josh’s hus. Jag bestämde mig för att gå ut och säga hej eller någonting.



Ellens Point of View

Jag tog fram nyckeln till huset och stoppade in nyckeln i nyckelhålet
"Ready?" frågade jag och både Julie och Elsa nickade till svar. Jag vred om nyckeln, öppnade dörren och gick in.
"Wow, this place is fuckin' huge!" sa jag till dem när vi gick igenom den stora hallen och möttes av ett stort rum. Rummet gick i en beige torn med ljusbrunt/beiget golv. I mitten av rummet var det en rund soffa och bord i mitten bakom det fanns det en trappa som gick till våningen över och längre bort fanns det en trappa som gick ner en våning.
AWESOME PLACE!

Sorry om det är några stavfel eller någonting liknande men jag orkade inte kolla stavningen :o
Bra/Dålig?? vad tycker du?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0