I´ll never forget you - Part 6 Nice to meet you!

tv rummet ser nästan ut såhär
strax innan vi skulle gå kom Elsa och Julie ner. De hade på sig Elsa hade på sig ett rött spetslinne, ett påa svarta shorts med nitar på, ett armband och ett par solglasögon på huvudet. Julie hade på sig en the Beatles tröja, ett par shorts, även hon hade nitar på sina shorts.
( http://www.polyvore.com/julie_och_elsa/set?id=42168235 ) Vi gick och tog på oss våra skor men så kom jag och tänka på något.
"Borde vi ite ta med oss någonting?" frågade jag.
"Ta med vadå?" frågade Elsa till svar.
"Jag vet inte, vi kan kolla i köket om vi har chips eller något liknande som vi kan ta med oss." sa jag och vi gick ner en våning. Det fanns två rum där. Vi öppnade första rummet,
"Wow" var det enda jag fick fram. Där inne fanns det en stor tv och jätte många soffor som satt i en halvcirkel runt rummet. Vi backade ut igen och gick in i nästa dörr.
"Rofl, ofta man har ett kök i källaren" sa Julie när jag gick fram till skafferiet.
"I know , right" svarad jag och kollade igenom skafferiet, mjöl, socker, aha. Chips och godis. Jag kastade godiset till Elsa och chipsen till Julie för att sen öppna kylen, jag kollade igenom den snabbt och så såg jag en flaska cola, happyface!
"Le' go" sa jag när jag hade stängt kylen.

Zayns Point of View
Killarna hade redan kommit, jag hade inte berättat för dem att Josh halvsyster och hennes kompisar skulle komma. Hoppas det inte gör någonting. Det knackade på dörren,
"I'll get it" sa jag snabbt för jag såg hur Liam gick mot dörren för att öppna.
"Okey" svarade han med en fundersam röst.
"Jag gick fram till dörren.
"Hello!" sa Ellen direkt  när jag hade öppnat dörren.
"Hi!" svarade jag och släppte in dem.
“We got some stuffs with us” Sa Julie och vi visade allt vi hade i våra händer.
“Nice” Svarade han och log mot henne.
"Ey Zayn what are you doing?" hörde jag Harry ropa ifrån rummet.
"We'll be back soon!" ropade jag tillbaks.
"We?" ropade alla killarna på samma gång och jag hörde att de gick mot hallen. "Boys, this is Ellen, she's Josh stepsister and her friends Elsa and Julie"
"oh, hi girls! I' Liam" sa Liam
"I'm Louis"
"Hello, I'm Niall" Sa han med sin irländska dialekt.
"Im Harry, and nice to meet you" fyllde Harry i och skulle luta sig mot dörrkarmen men halv missade så han höll på att ramla. Jag bet mig hårt i läppen för att inte börja skratta, men så klart lyckades varken jag, Julie eller Elsa speciellt bra så vi började att skratta. Och efter en liten stund stod alla i hallen och skrattade, eller alla utom Harry som försökte att tysta oss.
när vi hade haft våran skrattstund gick vi in till tv rummet. Zayn hade ställt fram dricka, godis och chips så vi ställde det vi hade med oss på bordet.
Sorry för en kort del men jag orkade inte skriva mer just nu :S
kommentera!!
-Ellen xx


Kommentarer
WilmaLundgren

Kommer fortsättningen snart ? :))

Kram

Svar: Jag och Julie kommer att fortsätta ladda upp nya delar nu under sommaren. Jag bytte skola innan sportlovet nu i vår och hade ganska mycket att jobba ikapp med. Men nu tror jag att det kommer mer delar under sommaren, minst två delar i veckan med start nästa vecka.Kram Ellen ;) x
None None

2012-01-21 @ 00:56:13
URL: http://wiilmalundgren.devote.se
julie

storyn är bra! :)

men lite tips till bloggen; du borde ha en profilbild och ta bort dem awkwarda länkarna.

2012-01-26 @ 17:39:34
URL: http://juliesofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0